Eftersom jag har lite mobil bilder nu på datan får det komma ett par upp!

Dom som inte var med kommer inte att förstå!
Tomtenissen i skolan!
Cicce tanten i det första stallet
Mörkt.. :D
Skolmat♥
Före sista Åbofesten
Ida & Jag på senaste Åbo festen!
Jag, Jossan & Ida
Random jappe på random foto på random suddig bild (vet vem det är ;))
Åre 2010-2011
Åre
Åre, byn från vår stuga
Cicce och Tella i första stallet
När jag och Netter vart och tältat i sommras
Fina bilder från Åbofest!
Cicce påförsta stallet
Jag och Nirha (stavas?) för ett år sen
Jag och Riku för ett år sen
Cicce i första stallet
Jag och Ida shoppar loss ;)
Einstein, Tilda, Ida & Therese!
Vann X3M tävling när dom var i vår skola!
Jossan och jag-kör Morris!
Jag och Ida på någon fest
Therese klättrar på Linden
Cicce vinter
Jul 2010
Midsommardag, Gustaf och Rickard rider
Lerig Cicce i andra stallet
Jag och Sara flummar oss i skolan med reflex täcke till Cicce
Cicce i andra stallet- finste platsen
Jag och Ida efter skolan på 1
Samma juttu ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

NICE! haah så många minnen! :D

2011-12-11 @ 21:32:06
URL: http://theidaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0